گنبد شیشه ای استیند گلاس و تاثیر شگفت انگیز آن بر فضا
نوشته شده توسط : چارسیک

گنبد شیشه ای استیند گلاس و تاثیر شگفت انگیز آن بر فضا

www.charsik.com

گنبد های شیشه ای استیند گلاس تاثیر به سزایی در زیباسازی و اثر بخشی در فضا دارند. با توجه به مقیاس ریز این تکنیک و نوع متریال، این گنبدها در کیفیت فضایی بسیار تاثیر گذار بوده و از نظر جلوه های بصری بیننده را به حیرت وا می دارد. متریال شیشه جزء یکی از ماندگارترین متریال ها در طول تاریخ بشریت است. چنانچه ماهیت و ذات آن با گذشت زمان های دور و دراز از تولید اولیه آن، به میزان بسیار کمی دستخوش تغییر شده است.

شیشه رنگیشیشه رنگی

 www.charsik.com

شیشه فضا را تلطیف می کند و به نور شخصیت می بخشد. نقشی کاملا هدایت کننده در فضا دارد و به خاطر ارتباط مستقیم و جدانشدنی آن با نور، در ایجاد احساسات در بیننده بسیارحائز اهمیت است. استیند گلاس با طرح و نقشی دقیق و حساب شده همواره می تواند بازویی برای فضاسازی و بازی با نور در محیط های مختلف باشد. طرح و رنگ و نقش این تکنیک آنقدر گسترده و جامع و مبسوط است که می تواند انتظارات تمام سلیقه ها را برآورده کند و آنچنان با معماری و چیدمان محیط در هم آمیزد و هماهنگ باشد که انگار صرفا برای همان محیط طراحی و ساخته شده است و لا غیر.

  گنبد شیشه ای استیند گلاس

 www.charsik.com

گنبد شیشه ای استیند گلاس   www.charsik.com

به دلیل تنوع شیشه ها، استیند گلاس می تواند تمام سبک های طراحی از سنتی و کلاسیک گرفته تا مدرن و پست مدرن را دربر گیرد و بنا به شاخص های یک سبک خاص طراحی و اجرا گردد. استیند گلاس جزء یکی از لوکس ترین و با ارزش ترین آثار هنری در جهان محسوب می شود. از آنجا که اجرای این کار به طور کامل با دست انجام می شود و جزء یکی از با ارزش ترین صنایع دستی محسوب می شود، از نظر ارزش هنری، در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. ماندگاری و عمر تکنیک استیند گلاس قابل تخمین و اندازه گیری نیست. چرا که شیشه ماده ای است که بر اثر زمان نمی پوسد و از بین نمی رود. و تنها شکستن است که می تواند آن را از پای در بیاورد. شاهد این مدعا کلیساهایی هستند که از زمان قرون وسطی میزبان این تکنیک بوده اند و هنوز بعد از گذشت صدها سال، استیند گلاس هایی که در این کلیساها اجرا شده اند، بدون هیچ گونه تغییری نقش خود را در فضا ایفا می کنند. گروه هنری چارسیک با تکیه بر پژوهش های آکادمیک و تجارب خود در زمینه تولید شیشه های دکوراتیو و دست ساز، قادر به اجرای گنبدهای استیند گلاس از فاز صفر تا مرحله اجراست تا بتواند در ارتقاء کیفیت فضایی محیط های مختلف نقشی درخور ایفا کند. این گنبد ها با تکنیک استیند گلاس ساخته شده و در ابعاد مختلف قابل طراحی و اجرا می باشند. در ساخت گنبدهای شیشه ای استیند گلاس، می توان با بهره گیری از تنوع رنگی شیشه و اصول طراحی، فضاهای بکری را در محیز به وجود آورد.

 

گنبد شیشه ای استیند گلاس

 

گنبد شیشه ای استیند گلاس

 

منبع: وب سایت چارسیک www.charsik.com

 

http://charsik.com/product-category/محصولات/آینه/آینه-تراشدار





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: